söndag 18 maj 2014

They see me rollin'

Ligger i soffan och kollar på The change-up , handlar om två män som byter kroppar och liv, lite smått rolig. 

Igår var jag och Anna-Karin funktionärer på superior race som sagt, det gick bra. Brände sönder mina armar dock! Har väldigt ont... Men en rolig dag, och ser framemot nästa år då vi ska springa racet istället! Måste verkligen börja träna för det.... Fast jag känner ju mig, om jag ens kommer börja igen så slutar jag lika illa kvickt.
Vi fick en söt liten vän på dagen oxå. 
Sen på kvällen var jag, Robin, Anna-Karin , Micke och Erik ute och åt gott på Texas, sen gick vi en barrunda. Blev lite bowling på det och sen avslutades kvällen vid 2 hemma i deras soffa! En väldigt bra kväll.

Idag var jag och Robin ute i Väderstad hos syrran, som dock igen inte var där när vi var där utan hon jobbade och kom hem vid 6, då åt vi pizza. Jag och Robin hade beställt en pizza som verkade as god ( mozarellaost, PARMASKINKA, oliver och ruccola) men vi fick FEL pizza, så ingen parmaskinka till mig. Jag blev as arg och ledsen av en anledning. En sådan dag helt enkelt.. Haha, ibland kan mina hormoner spela mig riktiga spratt! 

1 kommentar:

  1. Vi ses snart håll då hormonerna i styr KRAM FRÅN MAMMA

    SvaraRadera