lördag 17 maj 2014

Run away, run away from the pain yeah, yeah yeah yeah

Sitter vaken tidigt, en lördagsmorgon?
Varför tänker ni?
Jo, det är så att jag ska vara volentärarbetare på Superior race här i Norrköping idag!

Hoppas det blir kul, men det kommer bli mycket stående... Hehe, det kom jag att tänka på idag, smart tjej. Hatar att stå upp ;) Men det går nog bra.

Ska snart gå hemifrån och möta Anna-Karin, som hoppade in istället för min syster. Just nu har jag på mig ett linne och långbenta träningsbyxor, tycker det är så svårt att avgöra vad man ska ha på sig för kläder när man ska vara ute en hel dag... Gah, men ska ta en tjocktröja oxå, för det ser ju ut att vara fint väder, och enligt väderrapporten (som visserligen aldrig stämmer) ska det vara fint väder hela dagen.

Annars då?
Jag är sjukt trött, sov inte bra inatt och när jag ska upp till något "viktigt" så har jag en tendens att vakna väldigt mycket för tidigt och kan inte somna om... kan även bero på att min kära sambo snarkar som bara den... Hehe, jag hatar verkligen snarkningar, det kommer 1a på min lista över jobba ljud, sen är det höga andningar, och efter det kommer smaskande kyssljud... Åh, det kan man ju bli galen på!!

Men men, nu ska jag inte sitta här hela dagen. Måste rusa, ska förbi Ica och köpa lite frukost oxå för det klantig som jag är glömde jag ju köpa hem igår efter jobbet.

JUSTE: Jag fick GODKÄNT på min muntliga examination som jag hade i torsdags! :) YYEEYY, glad tjej.

1 kommentar: