onsdag 28 maj 2014

Not gonna get us They're not gonna get us

Snart ska jag ha en till muntlig examination... Det känns SKIT,, verkligen värre än förra gången! Då kände jag ändå att jag hade något att utgå ifrån men nu är jag helt vilse... Jag kommer typ börja gråta när jag står där framme. Ska ha redovisningen för någon man som vi aldrig träffat förut, kul liksom. ÅÅHH jag är så stressad så det inte är sant.
Förra gången gick det ju bra, men denna gång kommer det gå jätte bra. Positiva tankar var det va?
Smart att man skjutit upp allting till sista dagen för man inte fattade någonting, nu sitter jag här ska upp om mindre än en timme och jag känner mig inte klar!

Oherregud... Så tog jag en koffien tablett oxå för att jag skulle bli piggare, men kroppen börjar bara skaka av den och magen gör ont. Inte bra alltså...

men jag går till skolan och så lyssnar jag på de andras redovisningar, och så bestämmer jag då om jag vill göra min redovisning eller inte.. Annars får man göra om den nästa vecka, så det skulle ju fungera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar