fredag 20 januari 2012

work,work

Vaknade nästan nyss. eller ja gick upp då. vaknade första gången gjorde jag när Robin gick upp vid 7 någon gång. men sen när han gick somnade jag om jätte hårt. men drömde en sån läskig dröm. Fan hatar att drömma dåliga drömmar. Men tur att det bara var en dröm iaf.
Idag börjar jag ett och slutar halv nio, fint att spendera en fredagskväll. Får hoppas att det är några roliga som jobbar, så känns det bättre.
Och jag blir så arg, för i över morgon är det den 22 och då slutar plantagen att ha sin rea... men har vi köpt växterna vi skulle eller? Svar NEJ ... och imorgon hinner jag inte efter jag slutar för då har de stängt. Så det blir ett snabbt ryck dit på söndag, den 22 .. hoppas att de menar att den håller på hela den dagen med.
Mm, men det var väl allt för mig för stunden. Tjing

1 kommentar:

  1. Jag jobbar i natt och hela helgen så det är värre för mig .kram mamma

    SvaraRadera