torsdag 26 januari 2012

Dream theater

Vi hann till konserten igår! Och Fan vilken tur! Den var as bra! Deras nya trummis Mike, han var helt grym. Sakerna han kunde göra med trummorna var stört! Allt var bra förutom att jag äntligen hade tagit mig till gymmet på morgonen och hade världens värk i benen och ryggen och magen. Det var väldigt svårt att komma upp i sängen idag, magen var helt död. Och så var jag så himla trött, det är jag hela tiden nu för tiden. Så jävla tråkigt. Jag måste gå till vårdcentralen... idag är det jobb 8-16 , kul.. jag vill soooova :-(

3 kommentarer:

  1. Det var ju det jag sa kramar från mamma

    SvaraRadera
  2. sv: Jag får hyra ett hus av Ola om jag vill, alldeles vid jobbet. Jätte gulligt! Vill verkligen bo där :) Måste bara övertala Johan om det först :P

    SvaraRadera
  3. Jooo, det är ju hur mysigt som helst! Trivs ju egentligen inte i stan och är så trött på alla grannar som väsnas hela tiden!

    SvaraRadera