onsdag 11 januari 2012

tlött

Jag vill ligga kvar i sängen just nu. Men katten min vill visst inte att jag ska göra det. Han stod och ropade efter mig. Han till och med krafsade på dörren.. och då kan man ju inte bara ignorera Stackarn. Fast iof så lär jag honom nu att om han gör så kommer jag upp till honom. Inte bra... så nu ligger han nära nära mig i soffan. Ska väl läsa lite i min bok ;Skuld . Fick några böcker av Robin i julklapp, så jag måste läsa lite nu.

Jag tränar lucifer att sitta vackert, men det är mycket svårare än sitta vanligt och vacker tass kan jag säga. Kommer knappt ihåg hur jag lärde pacey det. Men det ska gå! Skam den som ger sig.

Jag kom på idag hur jag skulle kunna skriva här ifrån mobilen, nu maste jag bara se hur man kan ladda upp bilder oxå.. och det fattar jag inte just nu. Aja

2 kommentarer:

  1. Du måste skriva lite oftare .Kram från mamma

    SvaraRadera
  2. hehe, jag tänkte typ kommentera som mamma. Äntligen ett nytt inlägg. Puss på dig.

    Svårt att uppfostra en katt? försök med barn, hehe!

    SvaraRadera