söndag 8 juni 2014

Ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år

Idag blir jag gammal, hela 23år gammal. 
Tiden går för fort. Nu får någon trycka på pausknappen känner jag! Haha. 

Idag har jag mest tagit det lugnt, kände inte för att ha något firande då jag klumpigt nog tackade ja till jobb på min egna födelsedag! Haha. Ba; -Kan du jobba den 8? 
- Ja, men det går bra, tror inte det är någonsin speciellt som händer då! 
Min hjärna i ett nötskal! 

Men men, är väl ett tecken på ålderdom att man inte bryr sig så värst om sin födelsedag!

Nu ska jag jobba! 


3 kommentarer:

  1. Grattis fina syster i efterskott här på bloggen! Själv jobbade jag både på min 20-års och 30-års dag;-) Så jag har väl aldrig riktigt brytt mig. Hoppas då får en härlig ledig vecka, att hinna fira på;-) Puss

    SvaraRadera
  2. Det är ett tecken på ålderdom ,så Emmy har alltid varit gammal Puss från mamma

    SvaraRadera
  3. Jag tror att jag har jobbat nästan alla mina födelsedagar på 50-årsdagen med.
    Du har många dagar kvar att fira.
    Kram från mormor

    SvaraRadera