tisdag 10 juni 2014

In the summertime when the weather is hot You can stretch right up and touch the sky

Igår var jag och Felicia på stan och åt lunch och gick runt och kollade i butiker. Jag köpte inget. Men det var trevligt att umgås lite med henne!

Idag har jag slappat hela dagen. Skulle ha ridlektion 15.45 och ställde ett alarm på 15.15, för jag skulle bara vila ögonen en snabbis! Vaknar 15.40 och får panik! Såg att jag hade ett sms från Linnea som oxå skulle rida då där hon skrivit att hon hade försovit sig och undrade ifall hon kunde åka med mig! Haha, tänk att båda försov sig mitt på dagen... SÅ jag stressade dit och hämtade henne, men vi hann ändå inte i tid ... Och som tur fick vi rida med gruppen efter. Tur var väl det för den andra gruppen innan hade bara en halvtimme ridlektion... Medans den vi red med hade en timme.
Så det löste sig till det bättre.

Sen kom jag hem, duschade, och så gick jag och Robin och köpte mat på spicyhot. Så gott!

Får se vad jag hittar på imorgon, ska åka och gosa med kisseungar som jag kommer bli helt kär i. Sen vet jag inte vad som händer.

3 kommentarer:

  1. Liknar kattungarna din katt?
    kram från mormor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej dessa är beige/vita med gråa tecken. Är en raskatt som heter Ragdoll. Lägger upp bilder sen när jag varit där :)

      Radera
  2. alla små ting är gulliga kram från mamma

    SvaraRadera